Měníme předměty
na výjimečné dárky
Chci nabídku

Kdy objednávka bude hotová, kdy budu předměty s potiskem?

Po potvrzení závazné objednávky a uhrazení zálohové faktury Vám obchodník objedná zboží.

Ten přichází z celé Evropy, naši obchodní partneři mají své sklady zejména v Maďarsku, Polsku, Česku, Německu a Portugalsku, díky tomu si můžete vybrat z více než 90 000 produktů. Většina předmětů přijde od objednání k nám na sklad na druhý či třetí pracovní den. Vybrané produkty mohou být logisticky uloženy na jiných externích skladech, proto se doba dodání může prodloužit, o tom Vás však obchodník včas seznámí.

Jakmile přijdou produkty k nám na sklad, skladník zboží nafotí, odešle fotografie obchodníkovi. Ten je spolu s logem přepošle grafikovi, zpracujeme náhled a postoupíme Vám ho k posouzení. Potvrzení grafický náhled, spolu se zbožím odešleme do tisku.

Předměty potlačujeme do 5 pracovních dnů. Na dobu dodání však ovlivňuje i množství, počet barev které chcete potlačit, technologie kterou se tiskne (v případě některých technologií je nutné 24 hodinové sušení, chemická předpříprava aby potisk na předmětu vydržela a jiné) nebo sezónnost, například od podzimu do Vánoc, před velkými festivaly (Pohoda), volbami, velkými eventy (Profesia days) a podobně. Tehdy se doba dodání prodlužuje. Pokud to shrneme zboží s potiskem víte mít do 2 týdnů. V případě potřeby dodání předmětů s potiskem za kratší čas neváhejte kontaktovat někoho z našeho obchodnice týmu, pokud to bude možné postaráme se o "zázrak"

Kolik mě to bude celé stát?

Finální částku ovlivňuje řada faktorů:

  • celkové množství produktů,
  • počet potlačovaných barev a
  • technologie tisku (stanoví se na základě barevnosti loga, finančních limitů, podmínce trvanlivosti potisku).

Nikdy se to nedá stanovit aniž bychom Vám nevytvořili nezávaznou cenovou kalkulaci. Vaši představu odkominikujte s jedním z našich obchodních manažerů, který Vám rád poradí, vysvětlí a doporučí vhodné předměty a potisk.

Je to vhodné do myčky?

Tato otázka je často kladena při hrnků, šálcích, miskách, lahvích či jídlonosič. Samozřejmě existují technologie, které zaručí, že předmět můžete bez starosti mýt v myčce nádobí, musí být však dost odolné nebo jsou na to specifické technologie tisku určeny.

Technologie a předměty určené do myčky nádobí:

  • Výpal - vysoce tepelný výpal se realizuje v peci, předměty - většinou hrnky, keramické misky musí být odolné vůči vysoké teplotě do 1000 stupňů celsia. Po vypálení se mohou opakovaně mýt v myčce nádobí a potisk zůstane na jejich povrchu prakticky "navždy"
  • Sublimace - konkrétně sublimační šálky - vlivem tepla se otevřou póry, plyn se dostane do pórů, klesáním teploty ztuhnout, póry se uzavřou a potisk zůstane fixovaná. V případě sublimačních šálků si třeba vyžádat takové, které jsou určeny do myčky. Existují také sublimační kovové láhve na kolo nebo cvičení, sublimační šálky na kávu a jiné předměty upravené touto chemickou úpravou.
  • Gravírování - speciální hrnky, které mají 2 vrstvy glazury v 2 různých barvách. Podkladová v libovolném odstínu je překryta bílou, černou nebo jinou barvou. Laserem se odstraní část povrchu do tvaru loga. Touto technologií nelze tisknout barvou, jen odstranit část povrchu - reliéfu. Ten je však trvanlivý. Kromě keramiky, je možné gravírovat sklo, některé druhy plastu, silikonu. Jeden z našich zkušených obchodníků Vám iv tomto případě rád najde řešení

Mohu potlačovaný textil prát na vyšším stupni?

Častá otázka v případě potištěného textilu. Ne však jen toho, kdo Vám potiskneme my, tyto informace se Vám hodí i při praní Vašich oblíbených triček s potiskem.

V případě potisku jako sítotisk, transferový tisk, UV digitální potisk textilu, flex potisk platí, že textil lze prát na maximálně 30 stupních a vždy otočené na ruby. Na takto praném potištěném textile vydrží potisk cca 30 - 40 praní.

Kdy mohu dostat slevu?

Každý se potěší když dostane slevu a může ušetřit na celém nákupu. I u nás poskytujeme svým klientům slevy.

Ta je samozřejmě podmíněna výškou celkové objednávky. Rádi uplatníme slevu v případě odběru většího množství zboží. Na potisk nelze slevu uplatnit, náklady na ni jsou neměnné a také v případě většího odběru se její cena snižuje, ale další sleva se na ni uplatnit nedá. Proto pokud chcete na svůj nákup lepší cenu, je třeba nakoupit větší množství. I u nás v Sketch víme, že vše je jen o vzájemné a oboustranně výhodné dohodě, proto si vyberte jednoho z našich obchodních manažerů a domluvte si pro Vás výhodné podmínky a slevy.

Popřípadě si namísto slevy vyberte z dárků nebo dárkových poukazů do nákupních center.

Jak se tvoří cena potisku?

Cenu potisku ovlivňuje několik faktorů.

V první řadě je to počet barev tisku. Čím větší počet barev - tím vyšší cena. V případě gravírování, UV potisku cena závisí na velikosti potlačované plochy. Každý předmět - materiál ze kterého je vyroben nějaké vlastnosti na základě kterých určujeme druh potisku.

Od Vás potřebujeme vědět jaké logo chcete potlačit, kolik barev má potisk obsahovat, zda použijeme cenově dostupnější technologii tisku nebo trvalejší. A počet kusů, čímž je množství větší tím bude cena potisku nižší. V rámci technologií potisku zajišťujeme tamponový potisk, sítotisk, transferový potisk, UV digitál na předměty i textil, gravírování s CO2 laserem, sublimaci, výpal, tisk jedlými barvami, výšivku, ražbu, ale také specifické technologie jako UV cirkulární tisk na plastové lahve, barevné gravírování a jiné.

Jaká je minimální výška nákupu?

Minimální výška nákupu produktů bez potisku je 1200 Kč bez DPH.

Jsme společnost orientovaná na velkoobchodní prodej, maloobchodní prodej nerealizujeme.

Jak realizujete potisk na předměty?

Potisk se realizuje v tiskařských dílnách k tomu určených. Technologie tisku jsou různé, vybíráme je na základě materiálu, ze kterého je předmět vyroben a zda má být potisk cenově dostupnější nebo trvanlivější. Samotný proces jednotlivých technologií potisku máme podrobně vypsán v našich blozích. Stačí kliknout na vybraný název a přesměrujeme Vás rovnou na článek.

Jak si vybrat správný předmět?

Nakupování je radost, ale ne vždy je snadné si vybrat. My to víme, tím, že máme v nabídce více než 90 000 tisíc druhů produktů je opravdu těžké si vybrat ten správný předmět. Navíc pokud si člověk musí vybrat pouze na základě fotky - když si předmět nemůže předem osahat, ohmatat, podívat kvalitu provedení, barvu a podobně. Našim obchodním manažerem prošlo rukama mnoho předmětů, znají je, a proto Vám umí poradit. Určitě je dobré stanovit si budget nebo jednotkovou cenu na předmět s potiskem, abychom Vám našli vhodné řešení. Popřípadě je možné objednat vzorek z konkrétního předmětu abyste si byli jisti, že to co jste si vybrali odpovídá tomu, co chcete.

Jak dlouho trvá dodání předmětu / jako zabezpečujete poslání předmětů?

Zboží posíláme zákazníkům kurýrní společností Remax, menší balíky společností GLS. Ten je doručen na druhý pracovní den. Kurýr vždy před obdržením zavolá, proto je třeba poskytnout správné telefonní číslo na osobu, která zboží převzít.

Můžete mi zboží poslat i do zahraničí?

Samozřejmě. Balíky víme odeslat kamkoliv, jen je třeba počítat s vyšší cenou dopravy. Tu ovlivňuje váha balíků, počet balíků a konkrétní místo doručení - země.

Mohu platit na fakturu?

Samozřejmě. Po 3. nákupu. Každý nový zákazník hradí první tři objednávky na zálohovou fakturu. Od čtvrtého nákupu je možné zboží posílat spolu s fakturou a splatností 10 dní. V případě objednávek, které jsou nad vyšší finanční částku (např. 500 bez DPH?), Se hradí vždy alespoň 50% zálohovou fakturou, i po 3. nákupu. Další obchodní podmínky si můžete individuálně dohodnout se svým obchodním manažerem.

Mohu za zboží platit kartou?

Ano, v případě doručení zboží kurýrem na Vaši adresu, nebo když si zboží převezmete u nás v Bratislavě na Ružomberské 6, můžete zboží uhradit i kartou přes terminál.

Pošlete mi vizualizaci / náhled na předmět?

Ano. Každý zboží na který jste si objednali potisk, jakmile přijde k nám nafotíme. Grafik Vám pak připraví náhled v reálné měřítku 1: 1 abyste měli přesnou představu o tom, jak bude předmět po potisku vypadat. V náhledech uvádíme velikost potisku. Důležité je abyste svému obchodníkovi uvedli konkrétní čísla panthone barev (vzorník solid coate) aby tiskař potlačil přesný odstín barvy. V případě potřeby se obraťte na našeho grafika, který Vám pomůže konkrétní barvu určit, aby byl na každém potlačováném předmětu stejný odstín barvy.

Co je logo v křivkách / vektorech?

Logo v křivkách / vektorech jednoduše řečeno je text / obrázek / grafika prokreslena v počítačovém programu, tvoří ho maličké body, které jsou při zvětšování / zmenšování stále v dobré kvalitě. Navíc tiskařské stroje na tampónová potlač, gravír či výšivku nedokáží načíst grafiku, která není v křivkách / vektorech. Stačí si logo přiblížit, a pokud vidíte jednotlivé pixely "kostky" tak logo není v křivkách, pokud je to hezké čisté, tak logo v křivkách je.

Pro příklad a lepší pochopení podívejte níže detail loga v křivkách a obyčejný obrázek.

   

                                                      Logo, které NENÍ v křivkách                                                                                                                                Logo v křivkách

Existuje však i technologie, která dokáže vytisknout barevný obrázek na reklamní předmět / textil, který nemusí být v křivkách. Je to UV digitální tisk. Tento typ tiskárny a technologie potisku dokáže vytisknout obyčejný obrázek. I zde však platí, že vždy je lepší dodat grafiku v křivkách, bude to určitě hezčí, čistší a lepší!

V jakých souborech mám dodat logo?

Logo v křivkách můžete poslat bud ve výchozích souborech ai. (Zkratka Adobbe illustrator), psd. (Zkratka pro Photoshop), crd. (Corel driver), eps. nebo pdf. Pozor některá loga sice jsou v souboru pdf., ale nejsou v křivkách, je to jen preuložený jpg. nebo png. obrázek.

Soubory v jpg. nebo png. - v těchto jsou nejčastěji uloženy fotografie nebo obrázky. >

Mám logo ze kterého nám to už tiskli, proč to nevíte / neděláte Vy?

Může to tak být, většinou méně kvalitní grafiky dají použít v letácích, vizitkách, billboardech, v různých propagačních papírových formách, popřípadě na web stránkách. Pokud se na to člověk podívá detailněji, určitě si menší kvalitu všimne. Proto je velmi důležité mít své logo a jeho náležitosti v křivkách / vektorech.

Nemám logo v křivkách / vektorech, co teď?

Častokrát logo v křivkách i máte jen o tom nevíte. Když máte firmu s webovou stránkou, vizitkami, nějakými letáky, kde to logo pravděpodobně je, tak Vám ho kdosi kdysi vyráběl. Proto jako první zkuste popřemýšlet, kdo Vám s tím v minulosti pomáhal a zkuste ho vyžádat (logo v křivkách / vektorech). Pokud je to nějaký grafik určitě bude vědět, co potřebujete a potřebný soubor zašle.

Pokud ne tak Vám rádi logo zvektorizujeme. Cenu si vyžádejte u jednoho z našich obchodních manažerů. Ten logo přepošle grafikovi, který podle náročnosti práce určí cenu. Samozřejmě určí i konkrétní čísla panthone barev. V případě potřeby umíme vypracovat i celý logo manuál. Soubor informací, kde je přesně popsáno použití loga, možné barevné varianty, typy písma a další náležitosti, které určuje, jak s logem, textem pracovat. Pokud třeba víme logo i vymyslet.

Co jsou to panthone barvy / konkrétní čísla barev? V jakých hodnotách se určují?

Aby byly barvy loga vždy stejné ať už na tričku, peru nebo letáku určují se jim konkrétní čísla - panthone. Každá barva v tomto vzorníku své číslo. Vzorníků panthone existuje řada. Při tisku předmětů / textilu se používá ten s označením solid coate (čísla s koncovým písmenkem C, například panthone 325 C). Takto konkrétně určenou barvu tiskař namíchat a potlačit na vybraný produkt.

Hodnoty v CMYKu nebo RGB nelze tisknout, tyto hodnoty tiskař neumí namíchat proto jsou nutné hodnoty panthone barev.

V případě, že jsou Vám všechny tyto pojmy, technologie a postupy stále nesrozumitelné klidně zavolejte jednomu z našich obchodních manažerů, kteří Vám to rádi vysvětlí