Měníme předměty
na výjimečné dárky
Chci nabídku

Vánoční bonboniéra

Zverejnený

Hledáte dárek, na který budou mít vaši klienti chuť 365 dní v roce? Po kterém se jim budou sbíhat sliny? Pak jsou reklamní bonboniéry to pravé pro vás. Mají širokou škálu využití, protože kdo by nemiloval čokoládu? Zároveň jsou neobyčejným avšak velmi vhodným dárkem pro každého.         

Pokračovanie

Reklamní bonboniéra, reklamní čokoláda 

Milovníci kvalitní čokolády či pralinek se po tomto daru budou moci utlouct a to ještě není vše, jelikož si krabičku i samotné produkty můžete nechat potisknout vaším logem, sloganem či fotografií. Logo vám můžeme natisknout jak na balení, tak i na samotnou čokoládu plnobarevným jedlým reklamním potiskem. 

Reklamní sladkosti

Vybrat si můžete z různých stylů krabiček a balení, ale také ze samotné čokolády, a tak si tedy můžete sestavit celou bonboniéru podle vašich představ. Na výběr máme z různých čokolád ať už hořkých, mléčných či bílých a samozřejmě i náplní do kvalitních a ručně vyráběných pralinek. 

Pokud vás bonboniéra oslnila, pak se nezapomeňte podívat i na naše kategorie vánočních dárků a vánočních sladkostí, kde naleznete podobné dobroty. Nabízíme v nich například karamelky, perníčky, vánoční cukroví, džemy, medové výrobky a mnohé další. 

Vánoční atmosféra je úzce spjatá s jídlem a mlsáním, a proto jsou bonboniéra a celkově čokolády velmi vhodným dárkem, ať už je myšlený  pro ženu pro muže na večírku, svatbě či jiné oslavě.                                                                               

Marketingové využití dárkových bonboniér.                     

V tomto odstavci se v bodech zaměříme na marketingovou strategii u bonboniér, tak se nechte inspirovat.                                            

  1. Propagační dárek. Bonboniéry jsou skvělé jako dárky s vlastním potiskem, které mohou sloužit právě jako propagační dárky například pro zákazníky, zaměstnance  nebo obchodní partnery. Díky personalizovanému potisku se vaše značka dostane do podvědomí a zvýšíte tím povědomí o vaší firmě.                            
  2. Osobní vztahy s klienty. Dárkové bonboniéry s vlastním potiskem můžete použít při budování lepších vztahů s vašimi klienty. Bonboniéry můžete darovat nebo poslat právě jako dárek za spolupráci či na vánoce pro lepší atmosféru.                     
  3. Soutěže a akce. Bonboniéry s potiskem jsou vhodné i jako dárek do soutěží, losování nebo jako dárkové předměty na firemních akcích. Tímto způsbem budete propagovat vaši značku a zároveň potěšíte budoucí zákazníky, kterým poskytnete sladkou odměnu.                                    
  4. Firemní dárek. Jak jinak lépe rozšířit povědomí o vaší firmě či značce než vytvořit reklamní dárek po kterém se budou moci lidé utlouct? A právě proto si nechte udělat personalizované bonboniéry, které budete rozdávat jako dárek. Zákazníci a klienti se jistě s radostí znovu vrátí.                                        
  5. Propagace na veletrzích. Na burzách a veletrzích se neustále točí ty samé reklamní předměty jako propisky, hrníčky, klíčenky, trička a tak dále, ale čím zaujmout více? Nejlepší reklamní předmět je ten na který pak člověk musí ještě dlouho myslet, no a co zapůsobí více nežli kvalitní čokoláda, která roztančí všechny vaše smysly? Tímto způsobem  můžete přitáhnout pozornost a zanechat trvalý dojem na potenciální zákazníky.                                                      
  6. Součást balíčku. Dárkové bonboniéry s vlastním potiskem mohou bát také součástí výrobků nebo balíčků, které nabízíte. Například jako dárek za zakoupení produktu či služby jako bonus. Zároveň může sloužit jako akční dárek při koupi nad určitou částku, no a tím dosáhnete větších nákupů, jelikož dárek zdarma u většiny zákazník funguje.                                            
  7. Propagace na sociálních sítích. Můžete vytvořit internetovou soutěž například na instagramu, kde se lidé budou zapojovat a sdílet váš obsah mezi větší počet lidí a budu soutěžit právě o dárkové bonboniéry s vlastním personalizovaným potiskem. Soutěže jsou v dnešní době oblíbená forma propagace, jelikož za jejich reklamu nemusíte platit, poněvadž si do podmínek soutěže dáte například sdílení na jejich profilu, označení přátel do komentářů a sledování vašeho účtu. Díky tomu získáte nové sledovatele a zvýšíte svůj dosah.                                      

 

Avšak toto bylo jen pár nejdůležitějších a nejznámějších bodů v marketingové strategii, ale nápadům se meze nekladou. Nechte se tedy inspirovat a zakupte si naše reklamní předměty v nejvyšší kvalitě.              

Po těchto sladkostech se vám roztančí chuťové pohárky a budete se po nich moci utlouct. Tak co, už se vám sbíhají sliny?

Pokud byste potřebovali poradit při výběru, tak nás neváhejte kontaktovat, nebo se s námi spojte přes online chat, kde vám rádi a rychle pomůžeme. Věříme, že si naše sladkosti a pochutiny zamilujete tak jakoby a dobrou chuť.

Autor článku:

František Harangózo

Grafik

Fero je zkušeným grafikem, designérem a online manažerem. Již od střední školy se věnuje grafickému designu, ke kterému časem přibyl také zájem o online marketing. Stále na sobě pracuje a rád se rozvíjí. Klientovi umí lidskou řečí a s pokorou vysvětlit i složité termíny a postupy. Fero pomáhá firmě i klientům růst už téměř 10 let.

Vytvořit rychlou poptávku