Měníme předměty
na výjimečné dárky
Chci nabídku

Skleněný hrnek s potiskem

Zverejnený

Naše tělo je z padesáti až šedesáti procent tvořeno z vody, a právě tekutiny jsou pro nás nepostradatelně důležité. Pitný režim je velice důležitý a my na to myslíme. Vyberte si z našeho sortimentu a podpořte svůj pitný režim.        

Vyberte si z mnoha lahví, termolahví, termohrnků, skleniček, hrnků, kelímků atd. V tomto článku se zaměříme na hrníčky, a to konkrétně na skleněné. 

Skleněný hrnek je vzhledově velice luxusní a zároveň kvalitní a šetrnější k přírodě nežli například plastový.      

Jaké typy skleněných hrnků máme?       

Na výběr máme odolné hrnky s dvojitou stěnou, cestovní hrnky, s korkovým dnem či držátkem, s víčkem a lžičkou například z bambusu, s víčkem a brčkem, z mléčného skla, sadu šálků s podtácky a také například z recyklovaného skla. 

Nejluxusněji vypadající hrnky jsou právě z mléčného skla, nebo s bambusovými doplňky, které budou velice vhodné jako dárek pro téměř kohokoliv. Pokud však toužíte po praktičnosti, tak si kupte skleněný cestovní hrnek, který je vhodný na všechny cesty ať už autem, nebo městskou hromadnou dopravou. 

Všechny naše produkty jsou vysoce kvalitní, takže se nemusíte bát, že by se vám náš produkt rozbil, avšak pokud máte přeci jen strach, tak doporučujeme hrnky s dvojitou stěnou, které jsou o to víc bytelné. 

Může být skleněný hrnek reklamní hrnek?         

Zároveň si nechte hrnek potisknout, abyste si ho personalizovali a mohl se tak stát i firemním reklamním produktem. Na sklo vám nejvíce doporučujeme gravírování, které vypadá luxusně a vydrží téměř vše, jelikož je logo, slogan nebo motiv do skla laicky vyrytý. Dalším velmi oblíbeným potiskem je výpal, který vypadá také draze, nebo pokud chcete barevný potisk, tak zvolte tamponový potisk, který se využívá právě na sklo i keramiku.        

Zvládnu si vybrat personalizovaný hrnek i já?      

Hrnky se liší typem (cestovní hrnek, s dvojitou stěnou, recyklované sklo atd.) ale zároveň i velikostí, zabarvením či přidanými materiály(bambus, korek, plast), takže se nemusíte být, že byste nenašli ten pravý hrnek právě pro vás.      

Proč právě skleněné hrnky?       

Skleněného hrnky narozdíl od keramických jsou méně časté a z tohoto důvodu i více originální a zajímavé. Skleněné hrnky například s mléčným sklem vypadají velice luxusně, takže se hodí na každý stůl a zároveň na nich vynikne reklamní potisk, který bude každý obdivovat.       

Marketingové využití skleněných hrnků.                                

V této části článku se soustředíme na marketingovou strategii při koupi a propagaci skleněných hrnků. Nechte se inspirovat o tom, jak můžete skleněné hrníčky a celkově hrnky využít na propagaci vaší značky a firmy.                                                       

  1. Propagační dárek. Tak jako všechny reklamní předměty, ať už se jedná o reklamní sladkosti, oblečení či propisky, tak můžete reklamní skleněné hrnky s vlastním potiskem využít jako propagační dárek pro zákazníky, klienty, obchodní partnery či zaměstnance. Když si skleněný hrnek potisknete personalizovaným logem, sloganem či motivem pomůže to posílit povědomí o značce a zanechá to pozitivní dojem.                                                           
  2. Osobní vztahy s klienty. Hrnky můžete využít na upevnění vztahů mezi vámi a klienty či zákazníky. Hrnky pošlete jako dík pro věrné zákazníky, nebo jim je budete dávat při koupi nad určitou částku. To vám pomůže vybudovat pozitivní dojem a zároveň zvýší obchody.                                        
  3. Soutěže a akce. Skleněné hrnky s potiskem jsou vhodné i jako dárek do soutěží, losování nebo jako dárkové předměty na firemních akcích. Tímto způsbem budete propagovat vaši značku a zároveň potěšíte budoucí zákazníky, kterým poskytnete praktickou odměnu.                            
  4. Prodejní produkt. Pokud provozujete obchod, eshop nebo vlastní merch, tak můžete hrnky použít na rozšíření vašeho sortimentu. Díky tomu se můžete zařadit do konkrétnější kategorie prodejců jako prodejci domácích potřeb a věcí do domácnosti. Tím se dostanete do skupiny lidí, kteří budou mít o vaše produkty zájem.                              
  5. Dárkový set. S hrnkem můžete vymyslet i dárkový set, který bude výhodný pro vaše zákazníky. Vytvoříte balíček, kde lidé zaplatí pouze za produkty bez hrnku a ten bude v balíčku jako bonus. Takto můžete využít hrnek i jako dárek ke koupi určitých produktů, nebo nad určitou sumu. Tyto produkty jsou nejvhodnější pro kavárny, čajovny a cukrárny, kdy svým zákazníkům nabídnete tématické reklamní produkty, které využijí.                                  
  6. Diferenciace od konkurence. Pokud ve vašem podniku využijete personalizované skleněné či keramické hrnky, tak se tím lépe odlišíte od konkurence. Je to příjemný bonus, který nabídnete vašim zákazníkům a navíc, pokud budou sdílet fotky z vašeho podniku na svých sociálních sítích, tak bude všude vidět váš branding a přiláká to spoustu nových zákazníků.                                     

Avšak toto byly jen ty nejzásadnější body, kterými se můžete nechat inspirovat. Zároveň můžete vymyslet nové způsoby jak propagovat vaši firmu a značku. Také si dejte pozor na to, aby reklamní produkt, který vás prezentuje nesl vaši myšlenku, takže myslete na podstatu a důležitost srozumitelného sloganu či motivu.                          

Pokud byste potřebovali s čímkoliv poradit, pak nás neváhejte kontaktovat, nebo se s námi spojte přes náš online chat, kde vám pohotově odpovíme a pomůžeme. Věříme, že budete s nákupem u nás spokojeni.         

Autor článku:

Dana Chrenová (Kocsisová)

Online marketing

Danka kromě toho, že je naše firemní sluníčko, je i blogerka a na svém blogu zveřejňuje kromě cestování i chutné recepty a typy na skvělé přírodní produkty. Ze sociálních síti nejraději Instagram.

Vytvořit rychlou poptávku