Měníme předměty
na výjimečné dárky
Chci nabídku

Obal prodává a diář znamená pořádek.

Zverejnený

Řád. Mám rád pořádek ve věcech a samozřejmě i v hlavě. Nejsem chaotický typ, co těká od úlohy k úloze a ztrácí se v tom, co mělo být dávno hotové. Chci vědět, kam směřuji, co jsou mé úkoly a to mi pak pomáhá vypořádat se s věcmi, které přijdou návalové. Jasné, jsou lidé, jejichž životním stylem je chaos. k nim rozhodně nepatřím a moje vědomí jaksi nedokáže uvěřit tomu, že bez pořádku existuje dlouhodobý progres, zda osobní, potažmo ve společnosti. To, zda se mnou souhlasíte, nebo ne, je věcí osobní zkušenosti. Pokud máte rádi pořádek a čas, který ušetříte tím, že neběžíte z místa na místo, protože vlastně ani nevíte, kde máte být, jste tady správně. Ušetřený čas můžete investovat do kreativity a navrhnout diář pro vaši firmu, nebo firmu ve které pracujete.

 

Plánování

Od kdy lidé začali plánovat, své plány si začali nějakou formou zaznamenávat. Nejdříve to byly jednoduché záznamy o tom, co se podařilo. Například, že ulovili dva bizony. Vzali papek a udělali na něm dva zářezy. Klasik by řekl, že to byl hardcore analog. S tím, jak se lidé začali usazovat, tak si začali dělat větší a větší zásoby a to si už vyžadovalo plánování. To se sebou přinášelo nutnost stále přesnějšího měření času, aby bylo plánování čím přesnější. Měření času a plánování se nám podařilo v průběhu historie docela slušně zvládnout a nyní máme možnost plánovat tak přesně, jak jen chceme.

Jak říká poučka, "Plánování zahrnuje stanovení cíle." a právě proto je to základní východisko pro všechny ostatní manažerské funkce.

 

Diář, pomocník při plánování

V dnešní době používáme dva druhy diářů. Papírové a elektronické. Asi málokdo z nás nepoužívá kalendář ve svém mobilním telefonu. Elektronické diáře do jisté míry vytlačili papírové diáře. Málokterý manažér však používá jen elektronický diář, nebo jen papírový. Většinou jde o kombinaci obou. Osobně si značím do elektronického diáře opakující se úlohy a nově vzniklé úkoly, které musím dokončit do určitého času si značím do papírového diáře. Jelikož jsem praktický typ, tak nosím cross body tašku, ve které mám diář i pero stále po ruce.

 

Když chcete originální diář

{rgx:save:0}Je to levnější, než byste čekali. Samozřejmě odvíjí se to od počtu objednaných kusů, ale v podstatě platí, že pokud chcete diář s vlastní obálkou, jeden diář vás bude stát od cca 115Kč při 100 kusech, až po cca 102Kč při 1000 kusech. Samozřejmě to závisí i na probíhajících akcí, ale o měsíc od zveřejnění tohoto článku se již ceny mohou mírně lišit. Vlastní obálka znamená, že budete mít plnobarevně potlačenou přední i zadní stranu diáře. Na návrhu se dá celkem fajn vyblbnout. Určitě si udělejte ve firmě malý půlhodinový brainstorming a přijďte s ideou, která vystihuje vaši společnost. S diářem se budete ukazovat ve společnosti lidí s nimiž máte obchodní kontakty, tak na to myslete a zkuste své obchodní partnery zaujmout tím správným způsobem.

 

Diář specialista

Většině lidí stačí diář s klasickým rozložením stran. Volí si mezi denním, případně týdenním uspořádáním. Jsou však firmy, které mají specifický rozsah úkolů a také jejich rozložení během dne, nebo týdne a proto si chtějí optimalizovat i stránky diáře. Například potřebují více místa pro poznámky mezi devátou a dvanáctou hodinou, kolonku pro zapsání telefonních čísel, či emailů. Zde se v podstatě představivosti meze nekladou a jsme schopni zajistit klientovi opravdu skoro všechno. Stačí kontaktovat některého z našich obchodníků.

 

Podpořte svůj příběh!

{rgx:save:1}

Ať už je to obálka diáře, nebo jiný reklamní předmět, vždy mějte na paměti, že každý z reklamních předmětů by měl podpořit váš příběh. Lidé si nejlépe pamatují příběhy, proto jim prostřednictvím reklamních předmětů vyprávějte příběh, případně se staňte součástí jejich příběhů a zážitků. Vybírejte předměty a vizualizace, které souvisejí s vámi, charakterem a filozofií vaší společnosti.

 

Skvělý dárek

Nezapomínejte, že originální diář s potiskem je skvělým reklamním předmětem a potěší mnoha vašich obchodních partnerů nebo zákazníků. Díky diáři se z nich stanou ambasadoři vaší značky a to na celý rok!

Kontaktovat obchodníka
Přejít na kategorii Diáře s vlastní obálkou

Autor článku:

Vladimir Kmec

Online marketing manažér

Každý týden připravuje ve spolupráci s obchodníkmi zajímavý newsletter, nahrává podcasty, píše blogy a přemýšlí nad tím, jak posunout Sketch ještě dál v online světe. Má zkušenosti s PPC, grafikou, psaním, ale i s hudbou.

Vytvořit rychlou poptávku