Není pero jako pero
ZverejnenýO tom by nám uměl nejlépe vyprávět český ex-prezident Václav Klaus. Video z jeho "přivlastňovací" akce si na internetu prohlédlo přes 3 miliony lidí a zdánlivě obyčejné pero se spolu s Klausem stalo středem pozornosti všech zahraničních médií.
Řeknete si i špatná reklama je reklama. Máte pravdu! Byla to ta nejlepší reklama pro ... PERO. A jaké ponaučení si můžeme z tohoto vzít? Že stači tak málo a levná a efektivní reklama může Vaši firmu klidně dostat i na titulky časopisů.
Jak si zvolit správné pero?
1. Zamyslete se, kdo je Váš zákazník
Pánové mají v oblibě pera s klipem, které si většinou ukládají do kapsy. Dámy mají naopak v oblibě menší pera, klidně i v elegantních pouzdrech.
2. Zvolte materiál pera
Kovové, bambusové, plastové, dřevěné či papírové recyklovatelné pera. Fantazii se meze nekladou.
3. Jaký správný typ potisku si vybrat?
Tamponový potisk, UV tisk či gravírování laserem.
Tááák pero už máte nyní stačí už "jen" sehnat prezidenta, který Vám ho čmajzne :)