Měníme předměty
na výjimečné dárky
Chci nabídku

Keramický hrnek s potiskem

Zverejnený

Snad úplně každý máme doma alespoň jeden hrnek. Právě proto je hrnek skvělým reklamním předmětem, který se hodí do každé domácnosti.                    

Pitný režim je velice důležitý už jen proto, že jsme tvoření z padesáti až šedesáti procent vody. Tekutiny v našem životě hrají hlavní roli a právě proto si můžeme jejich pití zpříjemnit. Pokud si pořídíme kvalitní a krásný hrnek, který se nám bude líbit, pak si na pití vzpomeneme častěji.                    

Ať už jste milovníci kávy, čaje či horké čokolády nebo třeba horkého alkoholu jako punče či grogu, tak se vám naše keramické hrníčky zalíbí. V našem okolí známé určitě alespoň jednoho člověka, který by bez ranní kávy či čaje ve svém oblíbeném hrnku nedokázal vstát.       

A proč právě reklamní hrnky?               

Keramické hrnky s logem, nápisem, kreativním textem, motivem či sloganem povznesou design a branding vaší firmy či kavárny. Mohou se stát tváří vaší reklamní kampaně.      

Hrnek vám dokážeme potisknout hned několika technologiemi jako je tamponový potisk, gravírování laserem, výpal a sublimace. 

Pokud chcete barevný potisk zvolte tamponový potisk či sublimaci. Pokud vám jde o luxusnější vzhled a nejdelší odolnost potisku, pak zvolte výpal či gravírování.                   

Díky své individualitě jsou hrnky skvělým reklamním i reprezentačním předmětem.    

Hrnky je možné potisknout i tabulovou barvou a psát na ně křídou.      

Termopotisk zajistí to, že obrázek se ukáže až po naplnění hrnku horkým nápojem, nebo můžete sáhnout po hrnku s metalickou barvou. Možnosti jsou téměř neomezené, proto neváhejte a vyberte si ten svůj hrnek, který bude reprezentovat vaši firmu, nebo je nabídněte jako nápaditý merch ve svém eshopu.                    

Marketingové využití keramických hrnků.                                

V této části článku se soustředíme na marketingovou strategii při koupi a propagaci skleněných hrnků. Nechte se inspirovat o tom, jak můžete skleněné hrníčky a celkově hrnky využít na propagaci vaší značky a firmy.                                                       

  1. Propagační dárek. Tak jako všechny reklamní předměty, ať už se jedná o reklamní sladkosti, oblečení či propisky, tak můžete reklamní keramické hrnky s vlastním potiskem využít jako propagační dárek pro zákazníky, klienty, obchodní partnery či zaměstnance. Když si keramický či skleněný hrnek potisknete personalizovaným logem, sloganem či motivem pomůže to posílit povědomí o značce a zanechá to pozitivní dojem.                                                           
  2. Osobní vztahy s klienty. Hrnky můžete využít na upevnění vztahů mezi vámi a klienty či zákazníky. Hrnky pošlete jako dík pro věrné zákazníky, nebo jim je budete dávat při koupi nad určitou částku. To vám pomůže vybudovat pozitivní dojem a zároveň zvýší obchody.                                        
  3. Soutěže a akce. Keramické hrnky s potiskem jsou vhodné i jako dárek do soutěží, losování nebo jako dárkové předměty na firemních akcích. Tímto způsbem budete propagovat vaši značku a zároveň potěšíte budoucí zákazníky, kterým poskytnete praktickou odměnu.                            
  4. Prodejní produkt. Pokud provozujete obchod, eshop nebo vlastní merch, tak můžete hrnky použít na rozšíření vašeho sortimentu. Díky tomu se můžete zařadit do konkrétnější kategorie prodejců jako prodejci domácích potřeb a věcí do domácnosti. Tím se dostanete do skupiny lidí, kteří budou mít o vaše produkty zájem.                              
  5. Dárkový set. S hrnkem můžete vymyslet i dárkový set, který bude výhodný pro vaše zákazníky. Vytvoříte balíček, kde lidé zaplatí pouze za produkty bez hrnku a ten bude v balíčku jako bonus. Takto můžete využít keramický hrnek i jako dárek ke koupi určitých produktů, nebo nad určitou sumu. Tyto produkty jsou nejvhodnější pro kavárny, čajovny a cukrárny, kdy svým zákazníkům nabídnete tématické reklamní produkty, které využijí.                                  
  6. Diferenciace od konkurence. Pokud ve vašem podniku využijete personalizované skleněné či keramické hrnky, tak se tím lépe odlišíte od konkurence. Je to příjemný bonus, který nabídnete vašim zákazníkům a navíc, pokud budou sdílet fotky z vašeho podniku na svých sociálních sítích, tak bude všude vidět váš branding a přiláká to spoustu nových zákazníků.                                     

Avšak toto byly jen ty nejzásadnější body, kterými se můžete nechat inspirovat. Zároveň můžete vymyslet nové způsoby jak propagovat vaši firmu a značku. Také si dejte pozor na to, aby reklamní produkt, který vás prezentuje nesl vaši myšlenku, takže myslete na podstatu a důležitost srozumitelného sloganu či motivu.                   

Jestliže budete potřebovat poradit s výběrem, pak nás neváhejte kontaktovat, nebo se s námi spojte přes online chat, kde vám rychle a rádi pomůžeme se vším. Věříme, že s nákupem budete spokojeni a znovu se vrátíte.         

Autor článku:

Dana Chrenová (Kocsisová)

Online marketing

Danka kromě toho, že je naše firemní sluníčko, je i blogerka a na svém blogu zveřejňuje kromě cestování i chutné recepty a typy na skvělé přírodní produkty. Ze sociálních síti nejraději Instagram.

Vytvořit rychlou poptávku